מיתוג באינטרנט למסעדות - העובדות שקשה לבלוע!
קטגוריה: בלוג מיתוג באינטרנט
דוגמאות עבודה
חדש! האזינו לכתבה
Your browser doesn’t support HTML5 audio
חלפו הימים בהם אתר האינטרנט העסקי שימש רק כעוד דרך נוספת לחשיפתה של חברה לעולם השיווקי. כיום, גופים עסקיים רבים מתייחסים לרשתות החברתיות באינטרנט ככלי שיווקי לכל דבר בניהול ובקידום עסקיהם. אנחנו רואים זאת בכל הרשתות החברתיות הבולטות, כמו הפייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם וכד'.
המסעדות נשארו מאחור?
אולם, בעוד העוסקים בתחומים רבים כבר גילו את הפוטנציאל המיתוגי והתדמיתי הטמון ברשתות החברתיות, תעשיית המסעדות בארץ, עדיין נמצאת הרבה מאחור, כשהיא נוטה לפרסם את עצמה בעיקר באתרי האינדקס (כמו Rest, 2eat, 10Bis, משלוחה ודומים להם), במקום לייצר בעצמה (ולעצמה) אתר לעסק וחוויות ייחודיות שהן חלק ממערך שיווק באינטרנט ויח"צ דיגיטלי מודע ומתוכנן היטב. יתכן כי הסיבה העיקרית לכך היא, בעיקר, אי המודעות הנוגעת לאפקטיביות ולפוטנציאל השיווקי רב העוצמה המצוי בפעילות וירטואלית חכמה. גם העלויות, שהן מזעריות לעומת עלויות הפרסום הקלאסיות, עדיין אינן מצליחות לשכנע את מרבית המסעדנים לנתב את פעילות היח"צ שלהם לרשתות החברתיות, ולמעט מספר יחידי סגולה שכבר גילו את כוחה של המדיה, ענף המסעדנות בארץ כמעט שאינו מפגין נוכחות רשתית חברתית.מהו מיתוג באינטרנט וכיצד הוא נבנה?
מיתוג באינטרנט בדומה לפרסום המסורתי, תהליכי המיתוג ברשת מתמקדים בחשיבה האסטרטגית, בביצוע מחקר שוק ובבניית תוכנית שיווקית ייחודית וייעודית לרשת. על בסיס ביצוע חקירה מקצועית ומעמיקה של המותג/העסק, בדיקתן של החוזקות מול החולשות, בחינת המתחרים ויתרונם היחסי בשוק בו אתם פועלים, וכמובן, מעקב וזיהוי התנהגות הגולשים - מתבצע התכנון האסטרטגי הממוקד והייחודי לכל לקוח.5 סיבות טובות להשקיע במיתוג ברשת - רק תגיד כמה לקוחות אתה רוצה!
- מיתוג מבדל את העסק שלך מהמתחרים
- אם אין לעסק שלך נוכחות עסקית דיגיטלית, הוא לא באמת קיים
- אנחנו חיים כיום בסביבה העמוסה ברעשים חברתיים, שעל רקעה חשוב להתבלט וליצור את הרושם המקצועי החיובי
- בעידן התקשורתי, הצרכן הוא הקובע את מה שיחשבו על העסק והמותג שלך. בעזרת מיתוג נכון, תוכל להשפיע על חווית המותג שלו ועל הדרך בה נתפש המותג שלך