מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים לחברות ביטוח וחברות פיננסיות
ביריד הגדול בלייפציג שלפני כמה מאות שנים היה כל בעל דוכן תולה שלט גדול, מציג את סחורתו יפה יפה ומכריז בקול על מרכולתו זאת במטרה לחשוף קליינטים ולמשוך אותם לשלשל שלמונים עבור פירות, בדים או נעליים. נראה שבבסיס הרעיון, דבר לא השתנה מאז בעולם העסקים. עד היום אנו מעוניינים לחשוף, למשוך ולייצר קהל לקוחות נאמן שיבחר דווקא את "הדוכן" שלנו על פני האחרים בשוק העסקי. מה בכל אופן שינה פאזה?
קרא עוד
